Alle publicaties
De 5 obstakels voor de succesvolle inzet van Artificial Intelligence
Hoewel het verleidelijk is om snel met AI te gaan experimenteren, zijn er in een organisatie vaak nog wel een aantal obstakels weg te werken. Obstakels die voorkomen dat je de investeringen in AI doet voor de langere termijn en een AI-strategie creëert die structureel succesvol is.
Hoe organisaties kunnen profiteren van dataspecialisten met meer dan 20 jaar ervaring.
Een full service klantdataplatform. Gebouwd en beheerd door data specialisten. De meest efficiënte en duurzame oplossing voor klantdata voor ambitieuze organisaties.
5 mythes over data in een MarTech stack
Zorg voor een juist datafundament onder jouw MarTech stack. Data, technologie en mensen vormde de basis voor succesvolle en toekomstbestendige marketing.
Waarom je vandaag nog aan de slag moet met je datastrategie
Voor organisaties lijkt de drempel om met een datastrategie aan de slag te gaan nog steeds hoog. Deze 3 bouwstenen gaan je hierbij helpen.
Effectieve besteding van het marketingbudget
Naarmate de digitalisatie bij bedrijven toeneemt, kan het belang van een duurzame klantdata-omgeving niet genoeg worden benadrukt. Je kan veel meer bereiken met minder budget als je een deel van je marketingbudget naar datamanagement schuift.
Analytics
Met Guided Analytics helpen we je om een betere datamarketeer te worden. Met de skills die je leert om relevante vragen te stellen en de antwoorden te vinden in je klantdata, kan je campagnes en inzichten optimaliseren en waardevolle analyses in de organisatie delen.
Maturity Scan
De PRDCT maturity scan is een handvat dat duidelijk maakt welke stappen je moet nemen om nog meer waarde uit jouw klantdata te halen. Wij helpen je om je hele organisatie op een hoger plan te brengen, zodat je blijvend waarde haalt uit je klantdata.
Reporting
Wil je jouw campagnes beter kunnen evalueren over alle kanalen heen? Wil je inzicht in wie je meest waardevolle klantsegmenten zijn? Dan kunnen wij jou helpen met het opzetten van dashboards. Samen met jou geven we je snel inzichten met behulp van de bouwblokken die PRDCT je biedt.
Use Case | Direct en Telemarketing
Gebruik van PRDCT is niet beperkt tot het digitale domein. PRDCT ondersteunt ook de workflow om telemarketing en direct marketing aan te sturen. Je gebruikt PRDCT om de doelgroep te selecteren.
Use Case | Gepersonaliseerde loyalty
PRDCT koppelt met verschillende loyaliteitssystemen. Hierdoor is het mogelijk om vouchers, punten of kortingscodes te distribueren via verschillende interactiemomenten met jouw klant. Eén op één loyalty, nog nooit zo persoonlijk, nog nooit zo relevant.
Use Case | Automatische lead opvolging
Leads worden op verschillende plekken vastgelegd. Bijvoorbeeld in website databases of in CRM systeem. PRDCT kan alle leads bijeen brengen en deze geautomatiseerd doorzetten naar telemarketing systemen of in sales lijsten die bijvoorbeeld in een CRM systeem aan accountmanagers worden toegewezen.
Use Case | Omnichannel campagne orchestratie
Met PRDCT is het mogelijk om dezelfde audiences te publiceren op verschillende kanalen. PRDCT integreert ook de data van gedrag van klanten in de verschillende kanalen. Daarmee wordt een multi-step campagne mogelijk.
PRDCT bevat geïntegreerde klantdata en is de ideale bron voor AI-ontwikkeling in omni channel toepassingen.
Use Case | Customer Service
Klantinformatie kent vele toepassingen. Eén daarvan is het ondersteunen van service desk medewerkers die via mail en telefoon contact hebben met klanten met vragen of klachten. De service desk applicatie kan uit PRDCT real time en dynamisch gegevens ophalen van de klant. De service desk medewerker wordt zo optimaal ondersteund met relevante informatie.
Bilderberg Hotels
_ Bilderberg Hotels levert al meer dan 80 aar de best denkbare service. Bilderberg wil een beter zicht krijgen op haar klanten om ze beter van dienst te zijn. Wie zijn zij? Waar hechten ze belang aan? Wat is de reden dat ze ons bezoeken of bij ons verblijven? Met het PRDCT platform als fundament voor data-driven marketing krijgt Bilderberg dat zicht.
Koninklijke Auping
_Het PRDCT Customer Data Platform is de basis voor alle klantkennis binnen Auping over alle kanalen heen. Een belangrijk deel van de klantkennis is het borgen van de privacy, wat inhoudt dat rekening wordt gehouden met elke permissie die is afgegeven zowel via het online als offline kanaal. Het PRDCT API Platform wordt gebruikt om de servicedesk realtime te koppelen aan PRDCT.
Libéma
_Libéma is met meer dan 20 locaties één van de grootste leisure concerns van Nederland. PRDCT geeft Libéma het centraal platform waarin de interesses, reserveringen, verkopen en afgegeven permissies van bezoekers en gasten wordt gemanaged, door de marketeers zelf. Standaard attributierapportages worden gebruikt voor verantwoording richting management.
PSA Groupe
_Voor de PSA Groupe is PRDCT ingericht voor de verschillende merken, waarbij de data van de merken gescheiden blijft, maar de datamodellen en logica op de data geharmoniseerd is. Daarmee kunnen continue campages, zoals voor onderhoud en APK, geautomatiseerd worden. Daarnaast kunnen marketeers zelf segmentaties maken, maar zijn er ook intelligente algoritmen ontwikkeld die dynamisch audiences vullen.
Use Case | Web en In App personalisatie
Tag management- en webinterventiesystemen zijn applicaties waarmee dynamisch informatie aangepast wordt op het profiel of het gedrag van een gebruiker. PRDCT voedt deze systemen met rijke klantprofielen, zodat de beleving van een gebruiker van een website of app op maat is.
Use Case | Advertising
Met PRDCT kan je audiences maken en onderhouden die als custom audiences in Facebook en Google Ads gepubliceerd worden. Met deze audiences kunnen beter toegesneden advertentiecampagnes worden opgezet.
Use Case | Email
E-mail is een relevant communicatiekanaal. Het voordeel van e-mail is dat het flexibel ingezet kan worden voor verschillende soorten communicatie met de klant: van het versturen van nieuwsbrieven tot gepersonaliseerde mails. PRDCT ondersteunt vele soorten e-mail campagnes.