Realtime klantdata gebruiken voor jouw Customer Service

PRDCT en Customer Service

Service Desk – Service Support

_Met PRDCT kan je meer dan alleen marketing automatiseren. PRDCT ondersteunt service desk medewerkers die via mail en telefoon contact hebben met klanten. PRDCT brengt informatie uit verschillende systemen bij elkaar en ordent deze per klant. In een service desk applicatie wordt de medewerker voorzien van een overzicht met alle relevante klantinformatie op moment dat de klant belt of mailt. PRDCT levert die informatie aan de service desk. In een oogopslag zien service desk medewerkers welke producten of services iemand besteld heeft en wat de status is. Ze zien gelijk terug of er eerder contact geweest is met de klant en via welk kanaal. De service desk applicatie kan gevoed worden met informatie of het een trouwe klant betreft die gekoesterd moet worden.

 

Realtime
PRDCT heeft een API platform waardoor het mogelijk is om applicaties veilig en realtime gegevens te laten ophalen uit PRDCT. De service desk applicatie haalt dynamisch gegevens op van de klant uit PRDCT via het API platform. De service desk medewerker wordt zo optimaal ondersteund met actuele en relevante informatie.

We komen graag met je in contact!
Stuur een mail of bel 020 337 5601