Onze klant staat altijd centraal

Koninklijke Auping

_De vakmensen van Koninklijke Auping staan al 130 jaar garant voor jouw nachtrust. De Marketeers, CRM-specialisten en het digital team van Auping staan garant voor je gemoedsrust.

 

In al haar campagnes houdt Auping rekening met het gedrag en de voorkeuren van klanten. Het doel is de consumenten van informatie te voorzien op het gewenste moment, met de gewenste inhoud, op het meest passende kanaal binnen de afgegeven permissies.

 

Het PRDCT Customer Data Platform is de basis voor alle campagnes. PRDCT bevat alle klantkennis binnen Auping over alle kanalen heen. Een belangrijk deel van de klantkennis is de permissie die iedere klant geeft. De privacy wordt op één plek geborgd, zodat de permissie die klanten geven consistent wordt toegepast, ongeacht het communicatiekanaal. Er wordt rekening gehouden met permissies die zijn afgegeven in zowel online als offline kanalen.

 

In PRDCT Customer Data Platform komt alle informatie samen van onder andere de verkopen uit het dealernetwerk, online orders, mailcampagnes, leads, interesse via het web en mentality score data. Deze data wordt verrijkt met postcode 5 gegevens die we van EDM ontvangen. Al deze informatie wordt gebruikt om klanten op het juiste moment te benaderen met passende informatie en om consumenten uit te nodigen de dealers te bezoeken.

 

Het PRDCT API Platform

Auping maakt gebruik van ons PRDCT API Platform om realtime de klantenservice van passende consumenteninformatie te voorzien voor de ondersteuning van consumentenvragen.

Resultaten

  • Eén centraal klantdataplatform voor alle klantdata van alle systemen.
  • Marketeers kunnen zelf met de data werken via de PRDCT apps.
  • Marketeers kunnen zelf gegevens uitwisselen met activatietools op verschillende kanalen en dus snel reageren op potentiële kansen.
  • De belangrijkste campagnes zijn volledig geautomatiseerd.
  • Standaard attributierapportages worden gebruikt voor verantwoording richting management.
  • De servicedesk is realtime gekoppeld via het PRDCT API platform.
  • Mystery guest- en vragenlijst informatie verrijken het klantbeeld met meer ongestructureerde data.
We komen graag met je in contact!
Stuur een mail of bel 020 779 3673