Alle publicaties
filter op
Value Added Services
Klant cases
Publicaties
Use cases
Laat alles zien

Analytics

Met Guided Analytics helpen we je om een betere datamarketeer te worden. Met de skills die je leert om relevante vragen te stellen en de antwoorden te vinden in je klantdata, kan je campagnes en inzichten optimaliseren en waardevolle analyses in de organisatie delen.

Maturity Scan

De PRDCT maturity scan is een handvat dat duidelijk maakt welke stappen je moet nemen om nog meer waarde uit jouw klantdata te halen. Wij helpen je om je hele organisatie op een hoger plan te brengen, zodat je blijvend waarde haalt uit je klantdata.

Reporting

Wil je jouw campagnes beter kunnen evalueren over alle kanalen heen? Wil je inzicht in wie je meest waardevolle klantsegmenten zijn? Dan kunnen wij jou helpen met het opzetten van dashboards. Samen met jou geven we je snel inzichten met behulp van de bouwblokken die PRDCT je biedt.

Use Case | Direct en Tele Marketing

Gebruik van PRDCT is niet beperkt tot het digitale domein. PRDCT ondersteunt ook de workflow om tele en direct markering (print) aan te sturen. Je gebruikt PRDCT om selecties te doen van de doelgroep. Deze selecties kunnen in bulk gemaakt worden, of dynamisch geprogrammeerd worden. PRDCT kan vervolgens in het goede formaat de gegevens geautomatiseerd aanleveren.

Use Case | Gepersonaliseerde loyalty

PRDCT koppelt met verschillende loyaliteitssystemen. Hierdoor is het mogelijk om vouchers, punten of kortingscodes te distribueren via verschillende interactie momenten met jouw klant. Eén op één loyalty, nog nooit zo persoonlijk, nog nooit zo relevant.

Use Case | Automatische lead opvolging

Leads worden op verschillende plekken vastgelegd. Bijvoorbeeld in website databases of in CRM systeem. PRDCT kan alle leads bijeen brengen en deze geautomatiseerd doorzetten naar telemarketing systemen of in sales lijsten die bijvoorbeeld in een CRM systeem aan accountmanagers worden toegewezen.

Use Case | Omnichannel campagne orchestratie

Met PRDCT is het mogelijk om dezelfde audiences te publiceren op verschillende kanalen. PRDCT integreert ook de data van gedrag van klanten in de verschillende kanalen. Daarmee wordt een multi-step campagne mogelijk. PRDCT bevat geïntegreerde klantdata en is de ideale bron voor AI-ontwikkeling in omni channel toepassingen.

Use Case | Customer Service

Klantinformatie kent vele toepassingen. Eén daarvan is het ondersteunen van service desk medewerkers die via mail en telefoon contact hebben met klanten met vragen of klachten. De service desk applicatie kan uit PRDCT real time en dynamisch gegevens ophalen van de klant. De service desk medewerker wordt zo optimaal ondersteund met relevante informatie.

Bilderberg Hotels

_ Bilderberg Hotels levert al meer dan 10 jaar de best denkbare service. Bilderberg wil een beter zicht krijgen op haar klanten om ze beter van dienst te zijn. Wie zijn zij? Waar hechten ze belang aan? Wat is de reden dat ze ons bezoeken of bij ons verblijven? Met het PRDCT platform als fundament voor data-driven marketing krijgt Bilderberg dat zicht.

Koninklijke Auping

_Het PRDCT Customer Data Platform is de basis voor alle klantkennis binnen Auping over alle kanalen heen. Een belangrijk deel van de klantkennis is het borgen van de privacy, wat inhoud dat rekening wordt gehouden met elke permissie die is afgegeven zowel via het online als offline kanaal. Het PRDCT API Platform wordt gebruikt om de servicedesk realtime te koppelen aan PRDCT.

Libéma

_Libéma is met meer dan 20 locaties één van de grootste leisure concerns van Nederland. PRDCT geeft Libéma het centraal platform waarin de interesses, reserveringen, verkopen en afgegeven persmissies van bezoekers en gasten wordt gemanaged, door de marketeers zelf. Standaard attributierapportages worden gebruikt voor verantwoording richting management.

PSA Groupe

_Voor de PSA Groupe is PRDCT ingericht voor de verschillende merken, waarbij de data van de merken gescheiden blijft, maar de datamodellen en logica op de data geharmoniseerd is. Daarmee kunnen continue campages, zoals voor onderhoud en APK, geautomatiseerd worden. Daarnaast kunnen marketeers zelf segmentaties maken, maar zijn er ook intelligente algoritmen ontwikkeld die dynamisch audiences vullen.

Use Case | Web en In App personalisatie

Tag management en webinterventiesystemen zijn applicaties waarmee dynamisch informatie aangepast wordt op het profiel of het gedrag van een gebruiker. PRDCT voedt deze systemen met rijke klantprofielen, zodat de beleving van een gebruiker van een website of app op maat is.

Use Case | Advertising

Met PRDCT kan je audiences maken en onderhouden die als custom audiences in Facebook en Google Ads gepubliceerd worden. Met deze audiences kunnen beter toegesneden advertentiecampagnes worden opgezet.

Use Case | Email

E-mail is een relevant communicatiekanaal. Het voordeel van e-mail is dat het flexibel ingezet kan worden voor verschillende soorten communicatie met de klant: van het versturen van nieuwsbrieven tot gepersonaliseerde mails. PRDCT ondersteunt vele soorten e-mail campagnes.
We komen graag met je in contact!
Stuur een mail of bel 020 337 5601