Onze klanten
_We koesteren onze klanten. Zij zijn de reden van ons bestaan. We hebben prachtige organisaties als klant, heel divers in wat ze doen. Onze klanten begrijpen dat hun klantdata op een juiste manier en met zorg verwerkt moet worden. Samen met marketeers en ICT zorgen we ervoor dat het PRDCT Customer Data Platform zo optimaal mogelijk benut wordt en de directie inzicht krijgt in de resultaten.
Klant cases
Inspirerende voorbeelden van gebruik van het PRDCT Customer Data Platform.
Hoe organisaties kunnen profiteren van dataspecialisten met meer dan 20 jaar ervaring.
Een full service klantdataplatform. Gebouwd en beheerd door data specialisten. De meest efficiënte en duurzame oplossing voor klantdata voor ambitieuze organisaties.
5 mythes over data in een MarTech stack
Zorg voor een juist datafundament onder jouw MarTech stack. Data, technologie en mensen vormde de basis voor succesvolle en toekomstbestendige marketing.
Bilderberg Hotels
_ Bilderberg Hotels levert al meer dan 80 aar de best denkbare service. Bilderberg wil een beter zicht krijgen op haar klanten om ze beter van dienst te zijn. Wie zijn zij? Waar hechten ze belang aan? Wat is de reden dat ze ons bezoeken of bij ons verblijven? Met het PRDCT platform als fundament voor data-driven marketing krijgt Bilderberg dat zicht.
Koninklijke Auping
_Het PRDCT Customer Data Platform is de basis voor alle klantkennis binnen Auping over alle kanalen heen. Een belangrijk deel van de klantkennis is het borgen van de privacy, wat inhoudt dat rekening wordt gehouden met elke permissie die is afgegeven zowel via het online als offline kanaal. Het PRDCT API Platform wordt gebruikt om de servicedesk realtime te koppelen aan PRDCT.
Libéma
_Libéma is met meer dan 20 locaties één van de grootste leisure concerns van Nederland. PRDCT geeft Libéma het centraal platform waarin de interesses, reserveringen, verkopen en afgegeven permissies van bezoekers en gasten wordt gemanaged, door de marketeers zelf. Standaard attributierapportages worden gebruikt voor verantwoording richting management.
PSA Groupe
_Voor de PSA Groupe is PRDCT ingericht voor de verschillende merken, waarbij de data van de merken gescheiden blijft, maar de datamodellen en logica op de data geharmoniseerd is. Daarmee kunnen continue campages, zoals voor onderhoud en APK, geautomatiseerd worden. Daarnaast kunnen marketeers zelf segmentaties maken, maar zijn er ook intelligente algoritmen ontwikkeld die dynamisch audiences vullen.