Klantdata samengebracht op één plek
_Het PRDCT Data Platform geeft je een plek waar je over alle relevante informatie van jouw klanten, prospects en leads beschikt, GDPR proof. We hebben apps ontwikkeld die je kunt gebruiken voor alle klantinteracties in de customer journey. Ons managed platform is voor iedereen in jouw organisatie die klantdata nodig heeft. Dat is bij marketing en sales maar ook in customer service.
Betrouwbare, eenduidige klantdata
Het PRDCT Managed Data Platform
_ Het PRDCT Data Platform is het hart van je organisatie voor alle klantdata. Het is meer dan alleen een 360 graden view van je klanten.
Klanten verwachten dat je snel en efficiënt inspeelt op hun wensen, online en offline. Kunnen vertrouwen op je data is daarbij cruciaal. Je moet weten hoe je klanten willen dat jij met hen in contact bent en dat is waarom we rekening houden met de voorkeuren en permissies die klanten achterlaten.
Wij omarmen de complexiteit van data en ordenen de data voor jou, zodat jij en jouw partners en agencies, op een toegankelijke manier met klantdata kunnen werken.
Daarom hebben we op het PRDCT platform apps ontwikkeld waarmee je eenvoudig audiences kan maken. Met deze audiences krijg je inzicht in wie je klant is en kan je meten wat campagnes opleveren. Audiences die je maakt kan je geautomatiseerd pushen naar alle tools en platformen waarmee je werkt.
De PRDCT Apps waarmee je werkt
Omni-channel segmenten maken
Audience Builder
_Met de PRDCT Audience Builder kan je zelf audiences maken op basis van zowel kenmerken als gedrag van de klant. Dat kan op basis van simpele criteria tot geavanceerde segmentaties op basis van onmichannel gedrag van klanten. De Audience Builder is de linking pin tussen het PRDCT Data Platform en alle tools en platformen waarmee je klanten activeert en met hen in contact bent. De Audience Builder ondersteunt al je omni-channel campagnes. De audience builder maakt complexe interactie met je klantdata simpel. Resultaten van alle campagnes worden in het platform geïntegreerd, zodat de audiences en inzichten steeds rijker en waardevoller worden.
Omni-channel Campagnes activeren
Publication Manager
_De PRDCT Publication Manager maakt het mogelijk om audiences te publiceren naar alle kanalen en activatietools waarmee je werkt. Dit kan je eenmalig doen of geautomatiseerd herhaald uitvoeren. Je kunt een audience inzetten voor verschillende interacties, bijvoorbeeld via email, via het web, voor advertising of bijvoorbeeld via de telefoon of als adresselectie voor direct mail.
Manage en automatiseer je klantconsents
Consent Manager
_Het organiseren van consents is ingewikkeld. Het is een van de lastigste onderwerpen als het om klantdata gaat. Consents worden meestal niet consistent opgeslagen in de verschillende databronnen. De klant kan bij de servicebalie drie weken geleden andere voorkeuren hebben opgegeven dan gisteren via het web. De servicebalie heeft geen inzicht in de web database en de web database weet niets van wat de servicebalie vastlegt. In het PRDCT platform kunnen we dat bij elkaar brengen. De Consent Manager helpt je met de standaardisatie en de interpretatie van afgegeven consents. Het zorgt ervoor dat je als een goed huisvader alle klantconsents beheert, en dat deze automatisch bij het publiceren van een audience wordt toegepast.
Eenvoudig je data classificeren
Tag Manager
_Hoe kun je de hoeveelheid data zodanig groeperen dat deze op een makkelijke manier te gebruiken is? De PRDCT Tag Manager helpt daarbij. Alle data-elementen die voorkomen in de databronnen kun je classificeren. Dit maakt het segmenteren of het inzicht krijgen in data nog efficiënter.
Optimaal inzetten van je marketing budget
Attributie Manager
_Meten op basis van echte data. Met de PRDCT Attributie Manager kun je zelf je attributie berekenen op basis van jouw echte omni-channel data en niet alleen op basis van Google data. Op basis van de resultaten kun je nog beter en efficiënter je marketinguitgaven inzetten. De Attributie Manager is eenvoudig in gebruik en zal een centrale rol hebben ten aanzien van je marketingactiviteiten, het resultaat én budget.
Manage je GDPR klantvragen
GDPR Manager
_De PRDCT GDPR Manager bestaat uit twee onderdelen: de GDPR Blocklist en GDPR Portability. Klanten die in het kader van de AVG geen contact meer willen hebben, kunnen eenvoudig op de blocklist worden gezet. Omdat het PRDCT Managed Data Platform databonnen ontsluit waar alle stukjes klantdata in zitten, is dit een eenvoudig proces. De GDPR Portability module wordt gebruikt als een klant wil weten welke data van hem of haar wordt bewaard. Deze gegevens worden geëxporteerd en overhandigd.
Schoon en verrijk je data
Data Cleanser
_De PRDCT Data Cleanser helpt je bij het opschonen van data-elementen, bijvoorbeeld: fake emailadressen, telefoonnummers of foutieve adressen. Dit is essentieel voor het zuiver en betrouwbaar houden van de clustering ten behoeve van het 360 graden klantbeeld.
Maak klantinzichten in duidelijke dashboards
Reporting
_Betere evaluaties van marketing campagnes om meer waarde uit vervolgcampagnes te kunnen halen? Of wil je dat de volgende campagne een nog hogere ROAS levert? Inzicht krijgen in wie je meest waardevolle klanten zijn? Dan is Guided Reporting iets voor jou. Samen met jou geven we je snel inzicht met dashboards die voor elke stakeholder waarde levert.
Effectiever sturen
PRDCT Scorecard
_De PRDCT Scorecard is een middel om controle te houden over je marketingdoelstellingen. Het is een onmisbaar onderdeel omdat het op overzichtelijke wijze inzicht geeft in je doelstellingen. Je krijgt meer grip op je KPI’s, zodat je je prestaties kunt monitoren en bijsturen.
Data Science Hub en API Platform
Add on Services
_Het PRDCT API platform stelt de data in het PRDCT Data Platform op een beveiligde manier real time ter beschikking aan derden, bijvoorbeeld Customer Service. De PRDCT Data Science Hub is een omgeving waar datascientists toegang hebben tot alle (historische) data die in het PRDCT platform is. Datascientists krijgen de vrijheid om modellen te maken, te testen en in productie te zetten.
The road to succes
Value Added Services
_Onze Value Added Services helpen om klantdata in het PRDCT Data Platform nog beter en efficiënter te benutten. We hebben hiervoor ons Klantdata Maturity Model ontwikkeld. Dit model is gebaseerd op jarenlange ervaring in Data Governance en het werken met klantdata. Ons Maturity Model onderstreept verschillende succesfactoren die elementair zijn bij het werken met klantdata. Het PRDCT Klantdata Maturity Model is onderdeel van onze service en een prachtig blauwdruk om op een pragmatische manier stappen te zetten in datagedreven werken.
Marketing en Techniek
We bieden de oplossing en ontzorgen
- Wij doen de integratie van alle klantdata.
- Resultaten van alle campagnes worden in het platform geïntegreerd, zodat jouw audiences en inzichten steeds rijker en waardevoller worden.
- We ontsluiten alle interne en externe systemen waarmee je werkt.
- We koppelen aan alle belangrijke marketing activatie tools.
- Alle klantdata op het PRDCT platform is altijd beschikbaar voor je.
- Ons robuust clusteringalgoritme geeft transparant resultaat.
- Klantpermissies worden duidelijk geregistreerd, we zijn GDPR-proof by design.
- Rapportages bieden je inzicht in je klanten.
- Jouw data wordt gehost in Nederland in een ISO gecertificeerd data center.
Toepassingen van PRDCT
Hoe organisaties kunnen profiteren van dataspecialisten met meer dan 20 jaar ervaring.
5 mythes over data in een MarTech stack
Waarom je vandaag nog aan de slag moet met je datastrategie
Use Case | Direct en Telemarketing
Use Case | Gepersonaliseerde loyalty
Use Case | Automatische lead opvolging
Use Case | Omnichannel campagne orchestratie
Use Case | Customer Service
Use Case | Web en In App personalisatie
Use Case | Advertising
_Wij helpen je om een goede balans tussen de kosten en baten te houden.
We hanteren een maandelijkse licentiefee, zijn transparant in wat we doen, komen onze afspraken na en er zijn nooit verborgen consultancykosten.
Wij weten hoe belangrijk het is om je klant goed te helpen. Daarom zijn we altijd benaderbaar voor vragen of support.
_Aansluiten bij de verwachtingen van je klanten leidt tot een hogere klantwaarde.
Verwachtingen verschillen van persoon tot persoon. Jij weet hoe je jouw klant wilt benaderen en wij geven je de tools en inzichten in handen om dat te kunnen doen.
Daarmee haal je meer rendement uit de interactie met je klanten.
Klantdata gaat voor je werken
Waarom kies je voor PRDCT?
_Wij geven je de controle over hoe je jouw klantdata toepast. Je kan dezelfde klantdata voor verschillende doeleinden gebruiken. De afdelingen in je organisatie maken van dezelfde klantinformatie gebruik, waardoor je veel adequater met je klanten communiceert. En niet onbelangrijk in het GDPR/AVG tijdperk, je respecteert de permissies die ze jou hebben gegeven.
PRDCT is een managed data platform. Dat betekent dat wij het moeilijke werk van klantdata ontsluiten en bijeenbrengen voor je doen en beheren en monitoren. Dit doen we in samenwerking met je ICT-afdeling of ICT-partners. We limiteren je niet in het gebruik van de data, maar geven je juist de slagkracht. PRDCT is toekomstvast, we kunnen meegroeien met je bedrijf. We helpen jou om meer uit je klantdata te halen.