Real time interactie met waardevolle audiences
PRDCT en Web personalisatietools
Gepersonaliseerde website en app ervaring
_PRDCT heeft een methode ontwikkeld waarbij tag management systemen en webinterventie systemen, maar ook apps, gevoed worden met extra kennis zodat personalisatie van websites en apps verbeterd wordt.
Webinterventie systemen houden bij welk gedrag webbezoekers vertonen en serveren dan specifieke content gebaseerd op dat gedrag. De personalisatie wordt effectiever als je de interventie kan sturen met variabelen die gevuld worden uit PRDCT op basis van het uitgebreide profiel van de klant dat in PRDCT beschikbaar is.
Als een bezoeker een bestaande klant is kan bijvoorbeeld de berekende klantwaarde gebruikt worden, of je kan kennis over een aanschaf van een product of dienst via een ander kanaal gebruiken om bepaalde content de aandacht te geven.
Je kan ook op basis van gedragsinformatie die al verzameld is in PRDCT bijvoorbeeld afleiden of een klant gevoelig is voor korting.
Bij gebruik van tag management systemen kan de marketeer eenvoudig zelf bepalen welke klanten aan een tag gehangen worden.
PRDCT wordt weer gevoed met gedragsinformatie uit deze systemen, zodat het klantprofiel steeds rijker wordt en daarmee de audiences doeltreffender worden.