Van vragen naar resultaten
Reporting
_Weet je al wat je belangrijkste vragen zijn? Wil je jouw campagnes beter kunnen evalueren over alle kanalen heen? Of wil je inzicht in wie je meest waardevolle klantsegmenten zijn? En wil je dagelijks met behulp van de data je resultaten kunnen verbeteren? Met de inzichten die je uit je dashboards en rapporten krijgt kan je veel gerichter de interactie met je klanten en je prospects aangaan, zodat jouw aanbod aantrekkelijk is.
Op basis van een grote selectie van bouwblokken met marketing metrics, performance indicatoren en KPI’s, kunnen snel en makkelijk dashboards samengesteld worden die je vragen beantwoorden en je nog meer interessante vragen laat stellen.
Met guided reporting leren we je hoe je zelf je rapporten maakt met de bouwblokken die PRDCT je biedt. Als je dat liever aan ons overlaat maken we de gewenste rapporten voor jou.
Het eindresultaat is dat rapportages daadwerkelijk gebruikt worden. Elke dag worden de rapportages automatisch ververst zodat inzichten altijd actueel zijn.