Datagurus ontmoeten marketeers
_ In 2015 zijn we begonnen met de ontwikkeling van het PRDCT Customer Data Platform. We zagen dat data steeds belangrijker is voor marketeers. Onze kennis en jarenlange ervaring ligt in de data. We hebben vele organisaties geholpen bij complexe datavraagstukken. Data zit simpelweg in ons DNA. We doen alles voor een blije klant. Het geheim ligt in hoe we samenwerken met onze klanten. In de samenwerking inspireren we elkaar om meer waarde uit klantdata te halen. Door het zo simpel mogelijk te houden en gewoon te doen.
2015
is het jaar dat PRDCT is
opgericht
opgericht
10.000
audiences worden elke dag gemaakt en gebruikt
18
collega’s werken elke dag
met passie en plezier
met passie en plezier
9,5
score we op flexibiliteit
en benaderbaarheid
en benaderbaarheid
Het PRDCT Customer Data Platform
Het kloppend hart voor klantdata
_Wij helpen je om meer uit je klantdata te halen. Wij hebben onze jarenlange ervaring met het integreren van allerlei soorten data vertaald in ons PRDCT Customer Data Platform. Een oplossing die vooral de data dichter bij de gebruiker brengt.
We zijn gemotiveerd om het beste resultaat te bereiken en nemen onze verantwoordelijkheid voor wat we leveren. Naar jou toe zijn we altijd transparant, we zijn eerlijk over de gevolgen van de keuzes die je kan maken. Altijd met ambitie en veel plezier.
Kees
Tijd en aandacht voor de klant
“PRDCT voelt voor mij als zakelijk thuiskomen. Hier is tijd en aandacht voor de klant, elkaar en de technische component.
Juist het gezamenlijk ontwikkelen en doorontwikkelen van het platform is wat mij zo aanspreekt ”